LA POLUL NORD ESTE NOAPTE POLARA SI SE VAD CURCUBEELE DE NOAPTE

duminică, 31 mai 2009

LEGEA SCHIMBĂRII - VECHIUL TREBUIE SĂ FACĂ LOC NOULUI; OMUL VIITORULUI

.
"Singurul lucru neschimbător în acest Univers este Schimbarea!"

Aceasta este o altă lege imuabilă a Universului.


"Totul este în continuă mişcare, totul se schimbă, începând de la cea mai mică particulă până la cele mai mari galaxii!"
Vă povestesc o păţanie de-a mea de anul trecut:
În curte şi grădină am vre-o câteva viţe de vie. În primăvara anului trecut, dintr-o greşeală de-a mea, am tăiat una dintre ele (care era chiar preferata mea, chiar dacă era mai bătrână) şi a rămas doar un ciot de o jumătate de metru. Mi-a părut foarte rău. Dar totuşi, până în toamnă i-au crescut alte ramuri noi, mult mai frumoase, mai puternice şi mai lungi decât înainte, iar aceste ramuri au pe ele anul acesta mai mulţi struguri decât toate celelalte viţe la un loc. Binenţeles am îngrijit-o mult.

TOT AŞA VECHIUL TREBUIE SĂ SE SCHIMBE, IAR DACĂ NU SE POATE SCHIMBA, TREBUIE SĂ FACĂ LOC NOULUI.

Vechile mentalităţi care nu se mai potrivesc trebuiesc înlocuite. AICI, EDUCAŢIA PENTRU SCHIMBARE şi EDUCAŢIA SPIRITUALĂ ÎN ŞCOLI VOR AVEA UN ROL DEOSEBIT DE IMPORTANT în pregătirea OMULUI VIITORULUI.


Într-o postare anterioară (despre educaţia spirituală în şcoli) am introdus următorul film:


http://www.youtube.com/watch?v=u3deKk8jLDY

ORICE SFÂRŞIT ESTE UN NOU ÎNCEPUT!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu