LA POLUL NORD ESTE NOAPTE POLARA SI SE VAD CURCUBEELE DE NOAPTE

vineri, 3 aprilie 2009

COPILUL DIN FIECARE

,,Lăsaţi copiii să vină la Mine şi nu-i opriţi pentru că unora ca acestora este Împărăţia Cerurilor!" (Matei 19, 14). Cel care a încetat să mai fie copil este un om "mort".

Ascultaţi-l pe Alexandru aşa cum îl ascultă un copil pe alt copil şi nu cum l-ar asculta un "adult" care ar putea spune: "e copil şi nu ştie ceea ce ştim noi..." (adică ideile preconcepute ale adulţilor).

Ce înseamnă să fi copil, să ai calităţile unui copil al Creatorului? Foarte greu de spus în cuvinte.
Înseamnă să primeşti plin de bucurie FIECARE CLIPĂ A VIEŢII, să priveşti o floare, un animal, o pasăre cu candoarea unui copil.

Toţi suntem Copii ai Creatorului. Pentru un copil VIAŢA este poveste frumoasă, o poveste adevărată, o poveste pe care el o trăieşte şi de aceea Alexandru a zis în emisiunea din această seară (11 apr 2009) "să nu-i spuneţi unui copil că viaţa nu este o poveste...". Copilul nu are un şablon şi idei preconcepute, el este direct - trăieşte ACUM. El are OCHII (sufletului) LARG DESCHIŞI SPRE VIAŢĂ, spre tot ceea ce face.

Ţin să citez modul în care Alexandru a definit iubirea: "Iubirea este lumină şi lumina este iubire - poate să fie o plantă, o floare, un animal sau o persoană... Iubirea este pretutindeni" iar "Rugăciunea este hrana sufletului..." aşa cum mâncarea este hrana trupului.

LEGEA REZONANŢEI

.
Mulţi o cunosc de la lecţiile de fizică, însă destul de puţini oameni ştiu care sunt aspectele subtile ale acestei legi.
Mai întâi câteva noţiuni elementare:
FRECVENŢA - numărul de vibraţii produse într-o secundă.
EMIŢĂTOR - cel care produce vibraţiile şi le transmite;
RECEPTOR - cel care recepţionează vibraţiile prin fenomenul de rezonanţă;


Vă voi da câteva exemple de rezonanţă, atât din lumea fizică, cât şi cea spirituală:

- atunci când trece un camion pe stradă, unele ferestre încep să vibreze când sună motorul într-un anumit fel, cu o anumită frecvenţă (adică intră în rezonanţă cu acel sunet produs de camion şi preiau o parte din energia mecanică vibratoare transmisă de acesta);

- atunci când încercăm să "prindem" un post de radio, noi de fapt încercăm să punem în rezonanţă (acord, adică pe aceeaşi frecvenţă şi de asemenea pe aceeaşi lungime de undă) aparatul de radio (receptorul) cu emiţătorul postului de radio respectiv;


- atunci când mai mulţi muncitori spun "Hei rup!", încercând să împingă (sau să ridice) o greutate în acelaşi ritm, aceştia sunt într-un fel în rezonanţă rezonanţă unii cu ceilalţi (lucrează sincron);

- meşterul care repară instrumente muzicale cu coarde foloseşte un diapazon sau mai multe, cu scopul de a le repara sau acorda. Ce se întâmplă de fapt? Fiecare diapazon are o anumită frecvenţă de vibraţie. Dacă diapazonul este lovit, acesta începe să vibreze. Apropiindu-l de corzile pianului, o singură coardă va începe să vibreze la fel ca diapazonul: aceasta are aceeaşi frecvenţă de vibraţie ca şi diapazonul. Corzile alăturate vor vibra şi ele puţin deoarece au o frecvenţă de vibraţie apropiată.

- atunci când un student a învăţat pentru un examen şi este convins că nu va avea emoţii, se poate întâmpla totuşi, următorul fenomen: în sala în care se va ţine examenul majoritatea au emoţii foarte puternice, iar el chiar dacă este la început foarte încrezător, începe să simtă emoţiile din sală. De ce? Pentru că acei studenţi, împreună, produc un câmp "emoţii vibraţii" foarte puternic, iar acel câmp, prin rezonanţă îl influienţează şi pe cel care credea la început că nu va avea emoţii.

- simpatia este de asemenea un fenomen de rezonanţă între două fiinţe care se agreează;

- atunci când reuşim să intuim gândurile celuilalt (celeilalte), înainte ca acesta să le spună, este rezonanţă la nivelul minţii (a câmpului mental produs de creier); gândurile sunt de asemenea vibraţii care pot fi transmise şi apoi recepţionate de alţii; hipnoza se produce tot prin rezonanţă;

- imaginile pe care le vedem sunt datorate fenomenului de rezonanţă a celulelor de pe retină cu lumina reflectată de pe diferite obiecte (adică ochii noştrii şi creierul intră în rezonanţă cu ceea ce vedem);

- timpanul din urechile noastre vibrează în ritmul suneteloe recepţionate;atunci când scârţâie creta pe tablă, foarte mulţi dintre noi nu suportă, deoarece întreaga cantitate de energie este concentrată pe una dintre frecvenţele de rezonanţă de sensibilitate maximă ale timpanelor noastre;

- dacă producem un sunet cu o frecvenţă identică cu frecvenţa de vibraţie a unui pahar, si apoi mărind intensitatea acestui sunet (volumul), se poate ajunge la un prag la care paharul, preluând prin rezonanţă prea multă energie mecanică vibratorie, se poate sparge;

- dansatorii intră în rezonanţă cu ritmul şi frecvenţele muzicii (adică o simt şi o trăiesc);

- radarul foloseşte acelaşi fenomen, liliacul la fel, etc, etc.

- "De ce ţi-e frică nu scapi!" - prin vibraţiile fricii se intră în rezonanţă exact cu emiţătorul de care ne este frică;


- "Spune-mi cu cine te însoţeşti ca să-ţi spun cine eşti!" sau "Cine se aseamănă se adună" - persoanele care sunt asemănătoare din punct de vedere al gândurilor şi obiceiurilor lor, intră uşor în rezonanţă unii cu ceilalţi şi de aceea pot fi văzuţi de obicei în aceleaşi grupuri de vibraţie: microbiştii cu microbiştii, alpiniştii împreună, iubitorii de natură la fel, hoţii cu hoţii, etc. Un iubitor de muzică clasică de obicei nu se simte bine într-o discotecă cu muzică house.

TIPURI DE VIBRAŢII:
Vibraţii mecanice - sunetul (de asemenea ultrasunetele şi infrasunetele pe care nu le putem auzi), cutremurul de pământ, undele apei, etc.
Vibraţii electrice şi electromagnetice: lumina (fiecare culoare şi fiecare nuanţă reprezintă o frecvenţă de vibraţie), undele radio, semnalul transmis prin fir în cazul telefoniei fixe, razele X, etc.
Vibraţii psihice şi spirituale: gândurile, frica, curajul, simpatia şi empatia, compasiunea, Cuvântul Creatorului ("...la început a fost Cuvântul...").

O PAGINĂ VERDE

FOARTE IMPORTANT ! ! ! ! ! - UN FILM CARE MERITĂ VĂZUT ! ! ! ROMÂNIA - GRĂDINIA MAICII DOMNULUI - (cum a numit-o Papa Ioan Paul al II-lea),
___________________
.
URMĂRIŢI ŞI ADRESELE:
___________________

________________________________

IATĂ CE AM FĂCUT NOI LA RÂCIU,
JUD. MUREŞ - ÎN CADRUL
PROIECTULUI "NATURA - PRIETENA MEA":
- am plantat anul trecut trei hectare de pădure
(activitate care va continua şi anul acesta);
- am plantat un parc dendrologic;
- am realizat activităţi de curăţire şi ecologizare a pădurii;
- am făcut o expediţie în Munţii Hăşmaş, etc.
VĂ INVITĂM SĂ NE LUAŢI EXEMPLUL!
DETALII:
*
(TELEVIZIUNEA ŞCOLARĂ "VREAU SĂ ŞTIU!")
*
*
*
Expediţia şcolară în Munţii Hăşmaş:
http://piatraunica.blogspot.com
*
De ce sunteţi vegetarian?
*
ELITA VEGETARIANĂ A PLANETEI
*
*
BLOGUL REVISTEI "VREAU SĂ ŞTIU!"
*
TREBUIE SĂ SALVĂM PLANETA PĂMÂNT!
VOM REUŞI DOAR ÎMPREUNĂ!
UN BLOG VERDE:


*
SAITUL GIMNAZIULUI"GHEORGHE ŞINCAI" - RÂCIU: