LA POLUL NORD ESTE NOAPTE POLARA SI SE VAD CURCUBEELE DE NOAPTE

vineri, 3 aprilie 2009

COPILUL DIN FIECARE

,,Lăsaţi copiii să vină la Mine şi nu-i opriţi pentru că unora ca acestora este Împărăţia Cerurilor!" (Matei 19, 14). Cel care a încetat să mai fie copil este un om "mort".

Ascultaţi-l pe Alexandru aşa cum îl ascultă un copil pe alt copil şi nu cum l-ar asculta un "adult" care ar putea spune: "e copil şi nu ştie ceea ce ştim noi..." (adică ideile preconcepute ale adulţilor).

Ce înseamnă să fi copil, să ai calităţile unui copil al Creatorului? Foarte greu de spus în cuvinte.
Înseamnă să primeşti plin de bucurie FIECARE CLIPĂ A VIEŢII, să priveşti o floare, un animal, o pasăre cu candoarea unui copil.

Toţi suntem Copii ai Creatorului. Pentru un copil VIAŢA este poveste frumoasă, o poveste adevărată, o poveste pe care el o trăieşte şi de aceea Alexandru a zis în emisiunea din această seară (11 apr 2009) "să nu-i spuneţi unui copil că viaţa nu este o poveste...". Copilul nu are un şablon şi idei preconcepute, el este direct - trăieşte ACUM. El are OCHII (sufletului) LARG DESCHIŞI SPRE VIAŢĂ, spre tot ceea ce face.

Ţin să citez modul în care Alexandru a definit iubirea: "Iubirea este lumină şi lumina este iubire - poate să fie o plantă, o floare, un animal sau o persoană... Iubirea este pretutindeni" iar "Rugăciunea este hrana sufletului..." aşa cum mâncarea este hrana trupului.

Un comentariu:

  1. vroiam sa ii spun ceva lui Alexandru.m-am tot gandit la ceea ce aveam sa-i spun si pana la urma mi-am dat seama ca nu prea am ce sa-i spun pentru ca deja stie.asa ca te rog Oreste doar sa-i transmiti ca il salut,de fapt si pe tine si ca va iubesc.si pe mine ma cheama tot Alexandru numai ca eu am 42 ani.va pup.

    RăspundețiȘtergere