LA POLUL NORD ESTE NOAPTE POLARA SI SE VAD CURCUBEELE DE NOAPTE

luni, 1 iunie 2009

ANIMALELE ŞTIU SĂ IUBEASCĂ NECONDIŢIONAT - despre postarea "Printre porci..." de pe blogul domnului Oreste Teodorescu

Nu pot să fiu de acord cu asocierea de cuvinte facută de domnul Oreste.

De ce?
Porcul este mult mai sensibil şi mai capabil de iubire decât mulţi dintre cei despre care domnul Oreste a scris în postare. Eu locuiesc la ţară şi ştiu cât de mult ii iubesc porcii pe stapânii lor (chiar dacă din păcate...).

Dacă tot am intrat în miezul problemei, să o analizăm puţin.

Eu iubesc animalele, fapt ce mi-a deschis puţin anumite canale de comunicare cu ele. Nu vreau să spun prea multe despre mine şi de aceea vă voi da alte surse de informaţii care mie mi-au placut mult.

Am doi prieteni (Costel şi Daniela) a căror învăţătoare spirituală este Doamna Ching Hai (cea care a facut cunoscută metoda de meditaţie Quan Yin.)

Această distinsă şi nobilă doamnă a scris o carte foarte frumoasă "The Noble Wilds" (Sălbăticiunile Nobile - nu există încă versiunea în limba româna). Voi cita din aceasta carte câteva paragrafe traduse în grabă de mine:
"În lumea animalelor mărimea nu contează, însă contează virtuţile.

În cercetările mele am descoperit că unele animale sunt mai nobile decât altele (vom numi aceasta: CALITATE NOBILA - CN, in engleza era scris NQ - Noble Quality).

Astfel, comparându-le procentual avem următoarele exemple:

Vacile 40% CN, elefanţii 30% CN, Porcii 30% CN, câinii 30% CN, vulturii 3% CN, raţele 8% CN, veveriţele 10% CN, unele păsări 30% CN, lebedele 20 % CN, gâştele 20% CN, tigrii 4% CN, etc


La oameni această calitate nobilă se manifestă astfel: la puţini dintre ei această calitate nobilă poate ajunge la 90%, la foarte mulţi 10% CN (o valoare medie), iar la foarte mulţi 3% CN." am încheiat citatul.

Din cartea bestseller pe Amazon.com „The Noble Wilds” (Sălbăticiunile Nobile) a Doamnei Ching Hai.

Apropiati-vă sufleteşte de animale şi veţi constata şi singuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu