LA POLUL NORD ESTE NOAPTE POLARA SI SE VAD CURCUBEELE DE NOAPTE

miercuri, 29 iulie 2009

Întrebare foarte bună:"DUMNEAVOASTRĂ CE FACEŢI PENTRU PLANETA PĂMÂNT? DE TEORIE SUNTEM SĂTUI" - Mă străduiesc să nu fiu ipocrit când dau răspunsurile:

    Am mai adăugat câteva rânduri în această postare şi la sfârşitul ei.
    De asemenea am mai adăugat patru filme în postarea "Tabăra de pictură".
    Vă rog să trimiteţi şi altora linkul acestei postări dacă consideraţi că merită efortul!
    .
    RĂSPUNSURILE MELE LA ÎNTREBAREA DE MAI SUS:
    .
  • Mă informez pentru a şti ce am de făcut,
  • Îi informez şi pe alţii folosind mijloacele de care dispun,
  • Am realizat - împreună cu un grup de cadre didactice şi câteva zeci de elevi - Proiectul "Natura - Prietena Mea": peste 1800 puieţi plantaţi în ultimii doi ani în cadrul activităţilor de reîmpădurire, activităţi de ecologizare a pădurii şi a diverselor zone din comună, plantarea unui parc dendrologic, expediţii şi excursii, orientare turistică, etc
  • Cumpăr ziare foarte rar (cel mult o dată pe lună) - hârtia consumată de noi distruge mari suprafeţe din pădurile planetei,
  • Am realizat împreună cu câţiva colegi proiectul "Mass Media Şcolară" - prin care ne străduim să dăm oamenilor aceste informaţii (revistă şcolară de format mic, canal radio-tv, site-uri şi bloguri)
  • Mă străduiesc să cumpăr hrană produsă în România şi în special de la localnici (ulei presat la rece din comuna Crăieşti, lapte de la săteni, etc.)
  • Avem grădina noastră de unde obţinem diverse legume,
  • Folosim de câţiva ani doar becuri economice, frigider şi maşină de spălat de clasă A+
    Scot din priză prelungitorul pentru aparatura electronică din birou, după ce îmi termin munca,
  • Nu mai mănânc carne de 16 ani, iar soţia mea de 13 ani - cea mai mare parte a gazelor care produc efect de seră sunt produse de marile crescătorii de animale (The New York Times - 27 ianuarie 2008 ).
  • Nu folosesc alimente de tip fast food,
  • Nu călătoresc cu avionul (se vor supăra probabil foştii colegi de la aeroport pe mine - dar asta e),
  • Folosesc maşina personală, dar atunci când am timp prefer mersul pe jos,
  • Când mă deplasez singur între Râciu şi Tg. Mureş prefer transportul în comun sau maşinile de ocazie,
CE AM DE GÂND SĂ FAC ÎN CONTINUARE?
  • Mă gândesc să obţin surse de energie neconvenţionale (generatoare de curent eoliene sau solare),
  • Voi vota cu cei care gândesc ca mine (dacă voi găsi vre-unul),
  • Voi urmări emisiunile TV şi site-urile care îmi furnizează informaţii cu adevărat utile (bunul simţ şi intuiţia pe care mi-a dat-o Dumnezeu mă ajută să fac asta)
  • Mă voi strădui să răspândesc în continuare aceste informaţii,
  • De acum încolo, în fiecare an avem de gând să plantăm cel puţin 500 puieţi, împreună cu elevii şi profesorii,
  • Nu voi cumpăra prea des sacoşe de plastic,
  • Poate voi reuşi în viitor să-mi izolez termic casa şi să îmi instalez panouri solare,
    Voi folosi în continuare mijloace de transport în comun atunci când călătoresc singur sau când nu am urgenţe foarte mari,
  • Voi merge pe jos mai mult şi poate voi folosi bicicleta,
  • Voi continua să folosesc internetul pentru a mă informa în acest sens şi pentru a-i informa pe alţii... (chiar dacă nu prea îmi plac calculatoarele)
  • Toate acestea sunt doar picături pe care dacă le punem cu toţii împreună vom forma o ploaie dătătoare de viaţă pentru draga noastră planetă.
PIC CU PIC SE UMPLE MAREA!

iar în cazul în care nu ne unim forţele PIC CU PIC SE TOPEŞTE ŞI GHEŢARUL DE LA SCĂRIŞOARA (care este al doilea gheţar subteran ca mărime - cunoscut - de pe planeta Pământ).

Diminuând astfel cauzele vom diminua efectele! Eliminând cauzele vom elimina efectele deosebit de grave! Fiecare dintre noi este direct răspunzător pentru situaţia în care ne aflăm cu toţii!
Se poate cerceta fiecare punct din cele enumerate mai sus şi se va vedea care sunt efectele.
http://svs.gsfc.nasa.gov/vis/a000000/a003400/a003464/index.html
Şi acum vă rog să fiţi sinceri şi cu îndrăzneală să răspundeţi şi dumneavoastră la întrebarea care mi-a fost adresată mai întâi mie.
Vă rog să citiţi mai întâi gruparea de postări din dreapta (cu titlul "Avem obligaţii fundamentale faţă de mama noastră - Planeta Pământ").
Am deschis comentariile şi pentru utilizatorii anonimi, însă vor fi publicate doar cele cu bun simţ.
Are cineva curaj să răspundă la întrebarea din titlul postării?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu