LA POLUL NORD ESTE NOAPTE POLARA SI SE VAD CURCUBEELE DE NOAPTE

vineri, 18 septembrie 2009

Hristos, Prietenul clipelor de grea incercare

O,iubitul meu Prieten,fara Tine viata mi-ar parea lunga si trista,de nesuportat.Cu Tine insa,munca mea devine usoara,placuta,lacrimile mele sunt sterse de Tine.Fara Tine n-as vedea peste tot decat rautate si nedreptate,pericol continuu.Cu Tine toti oamenii imi par buni,saracii,inca orbi si nestiutori.O mila imensa ma cuprinde pentru toti cei "care nu stiu ce fac".Toate evenimentele sunt pentru mine talmaciri venite de la Tine,iar mana in mana cu Tine,iubitul meu Domn,astept cu liniste si incredere moartea cea dulce,clipa in care Te voi vedea pe Tine,idealul meu scump,care ma astepti si care nu m-ai parasit si nu m-ai tradat niciodata!VIATA MEA O LAS IN MAINILE TALE IUBITE PRIETEN!TU STII MAI BINE CE ESTE LUMINA PENTRU MINE SI CE NU...

extras de pe blogul ADEVARUL TE VA ELIBERA!
Acest blog este pentru toti acei oameni care sunt dornici de cunoastere,de a afla Adevarul din toate punctele de vedere. Acei oameni care nu doresc acest lucru ii sfatuiesc sa-si ocupe timpul liber cu alte activitati recreative si le transmit numai iubire si dragoste!!!

Iubire, Pace, Sănătate, Înţelepciune şi Încredere vă doresc tuturor! Vă îmbrăţişez cu drag aşa cum fac copilaşii claselor I - IV şi cei de la grădiniţă cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu